ESED’den öğrencilere kırtasiye desteği

Yayınlandı: 09 Kasım 2009 / Basında Biz, Etkinliklerimiz, Projelerimiz

ESKİŞEHİR EĞİTİMCİLER DERNEGİ Eskişehir de 2006 yılında faaliyetlerine başlayan ESED sosyal sorumluluk projeleri kapsamında çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Kurulmasının üzerinden kısa bir süre geçmesine rağmen vilayet meydanında düzenledikleri Çanakkale Fotoğrafları Sergisi ve maddi durumu yetersiz öğrenciler için ücretsiz LGS hazırlık kursları gibi etkinliklerle sesini duyuran dernek, bu eğitim yılında da bir sosyal sorumluluk projesiyle faaliyetlerine başladı. Bu çerçevede ilimiz merkez Türkmentokat İlköğretim okulu öğrencilerinin tamamına kırtasiye, maddi durumu yetersiz öğrencilerine de giyecek yardımında bulundu. Yardım töreninde konuşan Okul Müdürü Sermet VURAL “ ESED in yardım için okulumuzu seçmiş olmasından dolayı büyük gurur duyuyor, dernek yönetici ve üyelerine teşekkür ediyorum” dedi. Dernek sekreteri Fatih MADEN de “ ESED in ülkemizde bilim ve teknolojinin gelişmesine, Atatürk’ün hedef gösterdiği çağdaş medeniyetin üzerine çıkmaya katkı sağlayacak, uluslararası standartlarda ki programların tümüne bundan önce olduğu gibi bundan sonra da eğitim öğretime katkı sağlayan her türlü projede yer alacaktır dedi.”

Yorum bırakın